Müşterilere, personele ve diğer ilgili taraflara şikâyetin nasıl ve nerede ele alınacağına dair yapılacak bilgilendirmeler için “İA.15 Anlık Şikayet Çözüm İş Akışı” ile “İA.16 Süreli Şikayet Çözüm İş Akışı” hazırlanmış ve internet sitesi üzerinden yayınlanmıştır.
Şikâyetlerin ele alınması prosesinin değerlendirmesi şikâyetçi için ücretsizdir.
Şikâyetçi ile ilgili, kişisel bilgiler gerekli olduğunda, sadece kuruluş içerisinde şikâyetin ele alınması amacıyla elde edilebilir ve müşteri veya şikâyetçi bunun açıklanmasına açıkça rıza göstermedikçe, bunlar açıklanmaz.
Şikayetin çözüm süresi şikayetin derecesine göre değişiklik gösterebilmektedir.
Şikayetlerinizi;