Borsadan Iso 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Eğitimi...
Borsadan ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Eğitimi...
Borsadan Iso 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi Eğitimi...

Günümüzde global ticaretin yaygınlaşması ve benzer kuruluşların artması rekabet şartlarının daha da sertleşmesine sebep olmuştur. Bu durum, kuruluşların en önemli varlık sebebi olan üye kavramını daha da önemli kılmıştır. Kuruluşlar açısından üyelerimizin beklenti ve şikayetlerine kayıtsız kalmak gibi bir lüks kalmamıştır. Üye beklentilerinin kişiden kişiye değişmesi bu durumu kontrol etmeyi zorlaştırmakta ve sistematik bir yaklaşımı şart koşmaktadır. Geleneksel metotlarla üye beklentilerini karşılamaya çalışmak günümüzde artık yeterli olamamaktadır. Üye beklentilerinin artması dolayısıyla kuruluşlar üye memnuniyeti proseslerini oluşturmakta ve yönetmekte zorlanmaya başlamışlardır.
Oda ve Borsaların TOBB Akreditasyon süreci ile üye ilişkileri anlayışı da değişmiştir. Geçmişten günümüze kadar gelen “Zorunlu Üyelik” anlayışı yerini “Zorunlu Üyelik 5 Yıldızlı Hizmet” anlayışına bırakmaya başlamıştır. Bu sebeple Samsun Ticaret Borsası, Orta Karadeniz Kalkınma Ajansının Teknik Destek programında, 13 Eylül Cumartesi günü, Anemon Samsun Otelde,  sertifikalı, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi düzenlemiştir.
Eğitim, Samsun Ticaret Borsası personeli ile Bafra Ticaret Borsası, Çarşamba Ticaret Borsası, Çarşamba Ticaret ve Sanayi Odası, Samsun Ticaret ve Sanayi Odası, Terme Ticaret Borsası, Terme Ticaret ve Sanayi Odası, Vezirköprü Ticaret ve Sanayi Odası, Zile Ticaret ve Sanayi Odası personellerinin katılımı ile gerçekleşmiştir.