Şikayet Süreci

Müşterilere, personele ve diğer ilgili taraflara şikâyetin nasıl ve nerede ele alınacağına dair yapılacak bilgilendirmeler için “İA.15 Anlık Şikayet Çözüm İş Akışı” ile “İA.16 Süreli Şikayet Çözüm İş Akışı” hazırlanmış ve internet sitesi üzerinden yayınlanmıştır.

Şikâyetlerin ele alınması prosesinin değerlendirmesi şikâyetçi için ücretsizdir.

Şikâyetçi ile ilgili, kişisel bilgiler gerekli olduğunda, sadece kuruluş içerisinde şikâyetin ele alınması amacıyla elde edilebilir ve müşteri veya şikâyetçi bunun açıklanmasına açıkça rıza göstermedikçe, bunlar açıklanmaz.

Şikayetin çözüm süresi şikayetin derecesine göre değişiklik gösterebilmektedir. 

Şikayetlerinizi;
  • internet sitemiz üzerinden online olarak,
  • samsuntb@tobb.org.tr ve bilgi@samsuntb.org.tr e-posta adreslerimize yazılı,
  • 0800 353 00 00 nolu telefona sözlü,
  • (0362) 435 50 75 nolu telefona sözlü,
  • (0362) 431 47 37 nolu faks yazılı,
  • Borsa izmet binası ve irtibar birolarımıza sözlü ve yazılı iletebilirsiniz.
Borsa hizmet binası içerinde istek ve şikayet kutusu bulunmaktadır.

İstek, şikayet ve önerilerinizde iletişim bilgilerinizi paylaşmanız durumunda çözüm sürecince gerekli bilgilendirmeler tarafınıza yapılacaktır.
Şikayet Süreci
Şikayet Süreci
Şikayet Süreci